Marhuenda, enfurecido: "¡A mí déjame en paz! ¡Se ha acabado la broma!" (AUDIO)

Marhuenda, enfurecido: "¡A mí déjame en paz! ¡Se ha acabado la broma!" (AUDIO)

Francisco Marhuenda, en una tertuliaYOUTUBE

El director del diario La RazónFrancisco Marhuenda ha abandonado este lunes la tertulia en la que participaba junto a la periodista Pilar Rahola en el programaEl Món a RAC1, conducido por Jordi Basté.

Marhuenda ha cortado la conexión con la emisora tras acusar a Rahola de "echar mierda" contra su diario después de que la exdiputada de ERC le recordase que La Razónilustró un artículo sobre la inmersión lingüística en Cataluña con un cartel del grupo de extrema derecha Alianza Nacional.

Rahola ha reclamado a Marhuenda "explicaciones formales", a lo que éste ha replicado que "no tengo por qué dártelas". "Se ha acabado, Jordi", se ha quejado el director del rotativo madrileño al conductor del programa. "Pilar hace lo que quiere y no para de echar mierda contra mi diario", ha denunciado para, dirigiéndose a Rahola, zanjar: "¡A mí déjame en paz! ¡Se ha acabado la broma! ¡Ya está bien, adiós!".

Dicho y hecho: Marhuenda ha desaparecido de la tertulia.

La imagen que ha denunciado Pila Rahola provocó una intensa polémica cuando fue publicada el pasado 12 de abril.

LA TRIFULCA

Pilar Rahola: Vau il·lustrar aquest article amb un cartell d'una organització d'extrema dreta que és Alianza Nacional, un membre dels quals va estar implicat en l'assassinat de Guillem Agulló pel qual va ser sentenciat a catorze anys dels quals només en va complir quatre. Vau tenir els nassos en el vostre diari d'il·lustrar un article d'opinió sobre la immersió amb un cartell d'un grup d'extrema dreta amb una vinculació fins i tot amb un assassinat. Jo em pregunto què caram passa a la vostra redacció. I demano explicacions formals.

Francisco Marhuenda: No has de demanar-me explicacions de res! Ja n'hi ha prou, eh, Jordi? Aquí ja s'ha acabat, no? Al final és impossible parlar i es dediquen a fer merda contra el meu diari.

Jordi Basté: Sobre el tema que parla la Pilar…

P.M: Ja n'hi ha prou!

J.B: Algun comentari sobre el tema que comenta la Pilar?

P.R: És cert o no?

P.M: No, escolta, Pilar. Escolta, Jordi, s'ha acabat, la broma. Adéu.

Esta es la noticia publicada en La Razón...

  5e37d3d02400003000ed5bf4

Y esta la campaña de Alianza Nacional:

  5e37d3d0220000350423dd48